over het spel Natalie Brooks the treasures of the lost kingdom

Hallo allemaal
Ik had een vraagje over het bovenstaande spel.
Ik zit in hoofdstuk 9.
En dat is bij opa die desleutel moet hebben en maar niet verder komt.
Ik heb ook al gekeken op gamezebo maar kom daar ook niet uit.
Kan iemand mij helpen dan kan ik ook verder met het spel.
Ben al dagen er mee bezig.
Alvast dank jullie wel.

Liefs
Angel

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

leg even uit waar je exact vast zit omdat je verschillende onderdelen moet vinden. Ik heb heel lang vast gezeten bij het paard. om de hamer aan opa te kunnen geven. dan kijk ik even mee.

Toegevoegd na 12 minuten:
heb je toevallig al de vishengel kunnen maken, naast opa staat een glazenkast, onder het glaswerk zit een rooster deze moet je met de schroevedraaier losmaken, en dan gaan hengelen. Als het is gelukt krijg je de sleutel
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hallo allemaal
Ik weet niet of ik dit goed ga doen maar dat hoor ik wel van jullie.maar dit was met nog een ander antwoord de beste vraag.dank je wel . Liefs
Angel