Battlefield 3 doet het niet?

Ik heb laatst Battlefield 3 gekocht, een hoop gezeik mee gehad en uiteindelijk aan de praat gekregen, als ik nu de CD erin doe loopt me hele pc vast, hoe kan dat??!?!?!
(ik heb de eisen die nodig zijn)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (3)

Ja ik had ooit ook een spelletje die lastig deed en die heb ik toen geruild voor een nieuw exemplaar en toen deed hij het goed misschien dat het aan de disc ligt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan aan de CD liggen, dat er een foutje is. Heb ik ook eens gehad met Modern Warfare 2. Gewoon gaan ruilen voor een nieuwe CD, doet ie het dan nog niet dan kan je contact opnemen met de winkel / waar je hem hebt gekocht, zij kunnen je vast wel helpen ! Succes ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer het volgende dag, misschien kan het aan Windows Update liggen.. misschien is je systeemeisen een beetje beroerd.

Misschien moet je nieuwe cd kopen, als dat niet werkt dan MOET het zijn dat het niet aan het cd ligt.