Wat word er bedoelt bij de sims social op facebook met "Halloween Decoration" ?

Ik Ben bezig met een missie op the sims social op www.facebook.nl
De missie van Bella namens; Happy Halloween waarbij je een paarse boom krijgt als beloning. Ik ben bij de 2e stap en moet 3 'Halloween decorations' kopen maar kan deze niet vinden! Ik heb al een paar decoraties gekocht maar blijkbaar waren die niet van halloween,. Weet iemand welke je moet kopen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

als je je spel opstart op facebook dan komen er een paar reclames van nieuwe decoraties maar de meeste halloween spullen moet je echt geld voor betalen en als je echt betaalt hebt krijg je speciaal geld waar je zeldzame dingen mee kan kopen en halloween (de meeste toch) zijn met dat speciaal geld te betalen