Hoe breek ik het ijsblok bij spore ?

je moet dat ijsblok bij spore verwarmen. dat zeggen ze. maar hoe. ik kom er niet uit.

Toegevoegd na 13 minuten:
bij de planeet pangoe. sommige zeggen dat je de 3 machines stuk moet maken. en dan een steen tegen rots moet gooien. dat het dan wel lukt. maar dan vraag ik me af hoe je die machines dan weer kapot maakt. met de stenen lukt het niet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

is het op de ds of op de pc op de pc moet je dan badges krijgen en dan wapen kopen op ds moet je ijspoten hebben dan naar de rots daar klik je op dan komt er een steen uit die werp je op de machine en dan op alle en dan ben je klaar

Toegevoegd na 2 minuten:
op de ds zeker ik denk gewoon een steen pakken en dan er op werpen want dat heb ik namelijk gedaan PS:ik heb spore op de wii en op de ds en op de pc dus ik ben een spore expert ik heb ze alle drie uitgespeelt de ds twee keer