Wat zijn goede "Tycoon"-games?

Als van fan spellen als Rollercoaster Tycoon, Theme Hospital, Sim City, etc ben ik op zoek naar meer goede tycoon-games. Wat zijn goede spellen en wat zijn spellen die echt niet de moeite waard zijn?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Games
1.3K

Het beste antwoord

transport tycoon deluxe is echt verreweg de leukste tycoon game die ik ooit heb gespeeld!
echt een absolute aanrader!
gratis te downloaden, veel uitbreidingen voor en eindeloos spelplezier omdat je alles zelf kunt regelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Sim-Ant is een hele goede...

Daar moet je leren denken als volk, niet als persoon, maar als volk... Heel leerzaam ook nog...

Maar is al wel een tikje ouder nu hoor...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ouderdom geeft niet - 't gaat om gameplay.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan Sim-Ant... aanrader...
CIV3 is de beste.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zoo tycoon 2:)

Een beestenbende hoor:)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Age of empire is wel heel iets anders, maar je hebt ook de macht over een complete bevolking. Dus misschien is dat wat. Vn age of empire is ook makkelijk een demo te downloaden