Is waluigi vrij te spelen in Super mario 64 DS?

Veel youtube videos en Plaatjes op google laten Waluigi in sm64 NDS zien ;) en hun zeggen dat het waar is, en andere zeggen van niet etc. dus...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Nee, het is allemaal gewoon een 1-april grap. Waarom zou Nintendo een extra karakter in het spel stoppen als je alle sterren zou kunnen halen zonder Waluigi?

Het begon allemaal met de 'black box', een soort van gat was te zien in het kasteel op het menuscherm Maar als je eenmaal speelde, was hij er niet meer. Je zou Waluigi dus daar kunnen halen. Maar dat is gewoon nep.

En is er ergens een officiële screenshot van Waluigi in Super Mario 64 DS? Nee, dus het is fake.

En als je op het internet gaat kijken zie toch heel verschillende manieren om hem te 'unlocken' (wat dus fake is). Mensen willen andere mensen op het verkeerde been brengen :)

Dus geloof die mensen niet! Je komt er vanzelf wel achter dat hij niet in het spel zit.

Toegevoegd na 38 seconden:
En die 2e foto met Waluigi erop is nep.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Misschien als je ids gebruikt dan kun j cheats gebruiken zoals alles vrijspelen maar ook iets zoals je poppetje is van papier en als je poppetje dan 180 graden draait zie ja alleen een papierrand :P misschien zo
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is dan toch niet officieel.
ik heb dat spel voor mijn kindje en die heeft dat helemaal uitgespeeld hij zegt dat je het kunt vrijspelenmaar dat duurt een tijdje...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet waar >:(
Waarom vertel je leugens :(