Ik heb via Steam GTA IV gekocht, maar nu staat er een error, wat kan ik hier tegen doen?

De error zegt dit:
GTA IV FATAL ERROR: Windows XP: Need to have Service Pack 3 or higher to proceed. 2

Ik heb al via microsoft.com die Service Pack gedownload, maar hij doet het niet. Dan zegt die dit:
(computernaam)-NLD.exe is geen geldige Win32-toepassing.
Ik vind dit echt vervelend, eerste keer dat ik iets bij Steam koop maar het bevalt me niet echt. Ik heb er wel gewoon voor betaald, dus dit vind ik zonde. Ik heb via canyourunit.com geprobeerd of GTA IV zou werken op mijn computer, en hij zegt gewoon dat het kan. Ik heb namelijk Microsoft Windows XP Professional Service Pack 2 (build 2600).

Maar, hoe los ik dit probleem nou op?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zo te zien moet je een windows servicepack installeren.
als dat -volgens de procedure- niet lukt (zou ook via windowsupdate.microsoft.com moeten kunnen) moet je overwegen je PC opnieuw te installeren: er staat misschien een virus of spyware op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weet je zeker dat je de 32 bits versie hebt gedownload? Mischien heb je perongeluk de 64 bits versie gedownload.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb de 32 bits versie gedownload.

Antwoorden (1)

Ga naar Steam, rechtermuis op GTA 4 daarna eigenschappen dan lokale bestanden en defragmenteer en intergriteit dan moet het spel werken.