Bestaan er pc-games waar mooie weer- en bliksemeffecten zijn? Zoja welke en waar zijn die nog te koop.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
1.2K
Ritsuka
12 jaar geleden
Nog voorkeur wat voor categorie game?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
actie, race, fps, geen rpg

Antwoorden (3)

Battlefield 3 en crysis 1 en 2. Battlefield komt binnenkort uit maar je kan je toch wel vaak kopen bij een winkel als bart smit, intertoys of free record shop
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het volgende spel lijkt mij datgene wat je zoekt!
Fuel, soort van motor storms spel!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
minecraft:D pas op is verslavend als je er meer van wilt zien typ dan in op youtube: minecraft