waarom staat wayne rooney al sinds 2006 op de fifa cover?

ik speel graag fifa op bijvoorbeeld de playstation en het veel mij op dat wayne rooney vaak op de cover staat is daar een reden voor?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Wayne Rooney staat inderdaad sinds Fifa 06 op de cover van de wereldwijde box-art.

Hij staat trouwens niet overal op de cover, een aantal landen hebben hun eigen cover met hun eigen nationale sterspeler(s).

De beste en meest aansprekende spelers komen op de cover van Fifa te staan. Wayne Rooney wordt door EA dus al sinds 2006 beschouwd als 1 van de meest aansprekende voetballers.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat komt omdat EA een contract heeft afgesloten met Wayne Rooney. Omdat hij dus zeg maar het gezicht van FIFA zou moeten zijn staat hij elkjaar op de cover
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
EA vind Wayne Rooney een van de beste spelers sinds 2006. Daarom staat hij op de voorkant