wat is bot nuke day op runescape ??

heej ik ging op runescape en toen zag ik op de homepage een nieuwtje waar je niet op kan klikken er staat een klokje die aftelt en dan staat er botnuke ?? wat is dat

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Jagex, het bedrijf dat RuneScape maakt, lanceert deze week een update waarmee ze er vanuit gaan in één klap bijna alle bots uit het spel te gooien. Dit gaan ze groots vieren met allerlei events, waaronder dagen waarop je extra (tot 3x!) experience krijgt voor de dingen die je doet. Zie hiervoor ook de linkjes hieronder naar de newsposts hierover.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tnx kan je nog botte ?