Wie herkent deze zeer vage beschrijving van een game?

Het is ontzettend lang geleden dat ik dit gespeeld heb, dus ik weet er nog heel weinig van. Toch had het wel indruk gemaakt. De volgende zaken weet ik nog:

- Ik gok dat het een jaar of 8 geleden is.
- Het besturingssysteem was waarschijnlijk Windows 98, misschien XP.
- Het was 3D, voor die tijd vond ik het er mooi uitzien.
- Wat het doel van het spel was ben ik nooit achtergekomen, ik snapte er namelijk niks van.
- Je kon een mannetje besturen in het spel.
- Het mannetje had verschillende manieren van lopen die je kon selecteren. Eén daarvan was 'discreet' of 'discrete'. De manier van lopen van het mannetje veranderde daardoor in een soort sluipen.
- De omgeving was somber. Het leek op een soort kade, plein of industrieterrein-achtig iets. Het regende constant.

Ik zou het knap vinden als iemand dit herkent!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
1.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Had http://en.wikipedia.org/wiki/Little_Big_Adventure_2 geantwoord maar las toen je laatste zin.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een na laatste zin bedoelde ik, maar nu ik de beelden terug kijk voldoet die ook.

Het beste antwoord

Little Big Adventure 2, misschien toch wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jaaa dat is 'm gewoon! Achteraf gezien dus een heel bekend spel. Ik krijg echt al kippenvel van dat deuntje.
Super MrTomaat, top!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik wist het gelijk door het veranderen van lopen, had het spel maar even gespeeld, maar dat bleef hangen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De nostalgie! Heerlijk om weer eens te spelen. Nogmaals bedankt!