wie weet er of de spelletjes van de V Smile compatibel zijn met de nieuwe V Smile Motion?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

In de meeste gevallen wel. De oude spelletjes van de V Smile kun je zo gebruiken in de V Smile motion. De nieuwe spelletjes moet je op de verpakking kijken of dat zo is. Bij bol.com bijvoorbeeld (zie link), staat per spel beschreven op welke systemen je het spel kunt spelen.