Is de mortar strike goed in black ops? en zo ja, in welke game mode en map?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoek het zelf uit.

Antwoorden (3)

Mortars is heel afhankelijk, je moet goed plannen wil je kills maken. Bij Domination kun je bij de vlaggen laten droppen maar bij een grote map is het heel onhandig, eveneens als Napalm, Sentry Gun op een goede locatie maak je veel meer kills mee(killstreak 6). Samen met Spy Plane(3) en Sentry + Chopper Gunner(9).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bijna elke killstreak is goed, mits je weet hoe je ermee om moet gaan ;)
Dus ja, de mortar strike kan heel goed zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mortar en Napalm Moet je alleen gebruikt met een Spy Plane/UAV in de lucht, zodat je weet waar je je killstreak moet inzetten.

In mappen zoals Nuketown en Fireing Range, kleine maps dus werken deze killstreaks erg goed!

Succes nog maar een 1.5 week en dan MW3