waarom belonen ze de slechte gamer in modern warfare 2 met een painkiller?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Om ze een zetje in de goede richting te geven, zodat ze makkelijker een kill kunnen maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kan je vraag alleen maar in zijn algemeenheid interpreteren, want ik ken noch het spelletje noch het effect van de painkiller, maar ik interpreteer het als een middel dat matige tot slechte spelers een voordeeltje geeft zodat ze niet 'uit het spel gegooid' worden, kunnen blijven spelen of meer lol in het spelen kunnen hebben.

De reden daarvoor is natuurlijk niet zo moeilijk te raden ; als het om een spel gaat waaraan op de een of andere manier geld te verdienen valt (hetzij voor het betaald online gamen, hetzij voor het 'kopen' van dingen die je in het spel nodig hebt, hetzij door het verkopen van het spel zelf of de licentie om online te spelen, hetzij via reclame - de manieren zijn eindeloos - dan is het letterlijk : hoe meer zielen, hoe meer vreu....eeh, inkomsten. En dan is het laatste dat je wilt dat matige en slechte spelers (vaak de meerderheid) niet meer komen omdat het domweg te moeilijk of te frustrerend voor ze is. Zij betalen er - direct of indirect - ook voor, en hebben dus ook recht op een leuke spelervaring.

Is het spelen verder gratis, in alle opzichten, en levert het ook geen geld op (wat me zeer sterk lijkt trouwens), dan is het gewoon heel eerlijk om iedereen een faire kans te geven, zoals de handicap bij golfen bijvoorbeeld. Wereldkampioen wordt je dan niet als je een zwakke speler bent, maar je kunt wel gewoon leuk in je eigen 'league' meespelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zelfs zonder het spel te kennen is je antwoord nog goed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kwestie van logisch beredeneren ; waarom zouden in een spel slechte spelers een voordeel moeten hebben ten opzichte van de betere ??
Ik wou dat dat op king.com zo was.....:lol:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dat is dezelfde vraag alleen is de vraag breder gesteld.