Ik heb een mod voor GTA San Andreas gedownload op een site maar hoe zorg ik ervoor dat ik die mod kan gebruiken?

Ik heb deze mod gedownload : http://www.gta-worldmods.de/phpkit/start/include.php?path=GTA_SA/GTA_San_Andreas_Characters.php wat moet ik nu doen om hem te laten werken?

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik heb GTA San Andreas voor de PC, mijn PC is Windows Vista Basic en Intel Celeron.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
Ritsuka
12 jaar geleden
Staat daar geen tutorial?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nope

Het beste antwoord

Om mods te installeren heb je San Andreas Mod Installer (SA-MI of SAMI) nodig, dat is hier te downloaden: http://grandtheftauto.filefront.com/file/San_Andreas_Mod_Installer_SAMI;55091

Toegevoegd na 33 seconden:
Nouja, je hebt het niet persé nodig, maar het is wel handiger als je het hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dank je

Andere antwoorden (1)

Je zal die bestanden vast wel ergens in je GTA bestanden zetten.

Ik ga het een x proberen