Minecraft loopt opeens heel traag hoe kan dit?

Het spel liep eerst normaal. Het gaat om een zelf gecreëerde wereld in een creative mode.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
10K

Het beste antwoord

Had ik ook dacht dat het aan de crack lag niet dus me wereld was te groot. Als het daar niet aan ligt moet je wat procesen afsluten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Soms heeft Minecraft dat wel. Probeer de graphics is op fast te zetten en de render distance korter te maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb gedaan wat je zegt maar ik zie geen verschil.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Smooth lighting, bobbing en advancedGL uitgezet?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@JelmerN, ja maar nog steeds geen verandering.