Is 4gb genoeg voor een Xbox 360?

Ik ben van plan om een xbox 360 te gaan kopen, ik ga er alleen spellen op spelen, is 4gb dan genoeg??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

nee helaas de 4gb is te weinig want het is raadzaam om de spellen op te slaan op je hdd zodat je de cd drive bespaart kwa warmte en dat ie minder heet wordt en daardoor gaat de 360 ook weer langer mee en is ie een heel stuk stiller en het laden van de spellen gaat ook vlotter dus ik zou voor de 250 gb gaan heb je echt veel meer aan en je kan dan ook wallpapers en andere leuke dingen opslaan zonder moeite

Toegevoegd na 1 minuut:
en wat je zegt je speelt er alleen spellen op dus je heb dan met de 250 gb meer dan genoeg ruimte om je spellen op te slaan veel speel plezier met je 360
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Nee, ik vrees van niet 4gb is snel vol als je demo's wilt of films en muziek.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nu zeg je dat maar uit ervaring weet ik dat je mss toch eens een leuke film er gaat opzetten. Maar buiten dat, is 4gb nog steeds niet genoeg.
Zolang je niks download en alleen speeld, zou het voor even genoeg moeten zijn?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een PS3. Een update van Gran Turismo 5 was 8GB. Dan is 4GB dus te weinig; mijn PS3 heeft 160GB. Je zou dus kunnen stellen dat 4GB weinig is. Maar als je niets download (updates/demo's) dan moet 4GB genoeg zijn. Als je veel spellen hebt, zou je beter wat meer geheugen kunnen nemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet bepaald, elke account dat je van een spel maakt, is 1 mb ofzo.

Sommige downloadable contents zijn zo'n 1gb nee, 4gb is zo op.

Je kan beter een memory drive van 20 gb kopen, of meer.