Is 320 GB Hardeschrijf geheugen Genoeg bij de Sims 3 als je alle uitbreidingen accessoires pakketten hebt? of moet ik toch gaan voor 670 GB ?....

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je hebt deze vraag reeds eerder gesteld

Het beste antwoord

320 GB is méér dan genoeg. Het basisspel is ongeveer 6-7 gigabyte en de uitbreidingen zijn meestal rond de 4, dus je komt amper boven de 30 gigabyte totaal uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
klopt, je komt inderdaad bij ongeveer 30 gb uit met alle uitbreidingen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt ! :)

Andere antwoorden (2)

geheugen is prima maar je hebt rond de 2.5 gb RAM geheugen nodig (dit zorgt voor de snelheid van de pc !) Snap je niks van RAM geheugen?
bij je pc winkel kunnen ze het haarfijn uitleggen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meer dan zat, aan je hardeschijf zal het niet liggen