PS3 voor 229.99, is dat een goede aanbieding?

160 gig PS3 is nu in de dagaanbieding bij Bart Smit. Er zit dan alleen 1 controller bij. Is dit nu een goede aanbieding? Of kan ik beter nog even wachten met kopen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is een koopje hoor!
Mijn broer gaat hem ook kopen(al heeft hij al een XBOX360 en een nieuwe Game-PC)want dat is echt een superaanbieding.
Was eerst zo'n €500 ofzo(toen hij net uit was).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan beter even wachten (zie mijn reactie bij mijn antwoord).

Antwoorden (4)

Als je lang genoeg wacht word het wel goedkoper natuurlijk. Maar ik zou je aanraden eens op marktplaats te kijken voor een 2e hand ps3. Voor het zelfde geld krijg je dan veel meer extra's, zoals games. Ik heb mijn ps3 een paar jaar geleden ook via marktplaats gekocht, ik gebruik hem nog steeds. Mocht je persé een nieuwe willen, dan is het een leuk prijsje. Je kan het zelf vergelijken met andere sites die een ps3 verkopen. Op bol.com kost 160gb met 1 controller 250 euro. Scheelt je 20 euro dus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb voor die van mij het afgelopen jaar iets van 299,- betaald dus dat is niet verkeerd.
Je kunt ook eens bij Google intikken goedkoopste prijs PS3
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij Gamemania is de prijs hetzelfde, maar je hebt soms aanbiedingen dat je voor dezelfde prijs een game erbij krijgt en bij de tweede link kan je een hele mooie aanbieding zien, maar die kan je nu nog niet kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gamemania is van dezelfde eigenaar als bartsmit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh okay, dat verklaart dus waarom ze dus precies dezelfde prijs hebben ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet precies dezelfde. Bij Bart Smit is ie 229,99 ;-) Maar evengoed, bedankt voor deze info. Ik wil alleen niet een te heftig spel erbij, mijn zoon is 7.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat de wii dan beter geschikt is voor hem.
De besturing is makkelijker, de wii is gericht op familie spellen, vandaar wii(we), en hij is in beweging.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jawel, hij is wel 229, maar de tweede link is met een spel van 60 euro (die nog moet uitkomen )erbij 229+60-275= 15 euro voordeel op het spel en 2x zoveel GB.
Beter w8 je op de PS4 over een aantal jaar. Of je haalt een goedkope 2ehandse.