bestaat Herobrine echt?

voor wie niet weet wij hij is: het is de broer van notch (notch = maker van minecraft) die overleden is en nu zou rondspoken in minecraft ik weet het het klinkt ongeloofwaardig maar ik vind dit het beste bewijs: http://www.youtube.com/watch?v=M_FkfrbsEMI&feature=player_detailpage#t=117s
omdat het een video is die niet echt 'gesteld' is op hero brine

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
4.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
WTF? Waar precies je bewijs...?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rondspoken in een spelletje? Tuurlijk...

Antwoorden (7)

Oke, eerste link van google, maakt vrij veel duidelijk voor jou denk ik (ik zelf snap er niet zo veel van): http://www.minecraftwiki.net/wiki/Herobrine

"RavenBurga Is "he" a real entity ingame or is it just a successful_troll.swf?
Notch It's not real. =) But it might be soon!"

Het is dus gewoon een speler.

"12:25 Kizzycocoa [...] is there any confirmation on his upcoming existence in MC?
12:27 Notch i have no plans of adding herobrine as is, but I do like the rumors, haha

This shows Notch has decided against adding Herobrine. However, the fact that "as is" suggested that something like Herobrine may be added, fuelling beliefs he will be added even further. So, once again, the same user asked for clarification
8:09 AM Oct 20th Kizzycocoa [...] the entire community is getting frustrated by the hero-spam
8:56 AM Oct 20th Notch i have no plans of adding herobrine."

Toegevoegd na 2 minuten:
Hier heb je je antwoord
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Ik heb hem nog nooit gezien in minecraft. Dus ik denk dat herobrine NIET bestaat. YouTubers zeggen dat wel maar ze liegen gewoon
Het merendeel van de Minecraftforumbezoekers vindt het een stom fabeltje. Van spoken en klopgeesten kan het bestaan niet bewezen worden, dus laat staan een spook in een computerspelletje. Met een beetje gezond verstand zeg je: leuk ingebakken geintje van de makers van het spel!
12 jaar geleden
In de onderstaande bron kun je lezen dat Notch er zelf van zegt dat het allemaal verzonnen is en dat hij nooit een broer heeft gehad die overleden is en nooit een caracter 'Herobrine' in Minecraft heeft geprogrammeerd.

Wel een leuk mysterie trouwens!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je minecraft start krijg je de pagina van alle updates. en bij updat 1.7 staat: Herobrine removed. Dus ja maar to versie 1.7 ............
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ok wat jij wil...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zie de bron bij mijn antwoord, inderdaad een grapje van Notch.
Heef ook nooit bestaan. Herobrine is ontstaan uit een zogeten ''creepypasta'' verhaaltje.

(Iin de bron staat het plaatje met het verhaal erop.)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee. Hij is niet echt. Notch heeft nooit een broer gehad, zegt hij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
soms zien mensen hem maar mojang zegt dat hij er niet in zit. verschijnselen bij een wereld met herobrain is herobrain zelf,kale bomen,rare 2×2 gangen,perfecte piramide's,borden met rare teksten en veel glitzes.ik weet wie hij is een ik heb hem op youtube gezien maar in een minecraft wereld van mezelf nog nooit en wat ik er over gelezen heb maar goed ook (ik speel minecraft bedrock tussen 5 en 7 uur in als babyfantje )..
--
een jaar geleden