krijg je bij cod black ops nieuwe wapens als je prestige 1 bent ofzo?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
1.2K

Antwoorden (4)

Simpelweg: Nee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, je raakt juist wapens kwijt!
Bij prestige 1 ga je ook terug naar rank 1, je verliest hierbij al je wapens en abilities. Je krijgt wel een extra mogelijkheid om een wapenset te maken (6 ipv 5) en wat kleine dingetjes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee. Als je prestigieerd, is het bijna hetzelfde als een nieuw account aanmaken, en opnieuw beginnen. Alleen je KD en hoogste killstreaks etc veranderen niet maar verder verlies je alles. Ook begin je weer bij level 1 en heb je geen COD points meer.

Waarom prestigeren?
Omdat het anders saai word bij level 50. En je krijgt er telkens een nieuwe emblem bij!

Als je bij de 15e prestige zit krijg je er ook een gouden Camo bij dus je op je wapens kunt plakken. Verder is het gewoon leuk om overnieuw te beginnen en jezelf uit te dagen met nieuwe challenges enzo ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee je begint helemaal opnieuw