Hoe zorg je dat een hoer vraagt of je seks wil in het spel GTA aan Andreas?

Het werd me 2x gevraagd, maar toen ben ik perongelijk doorgereden. Hoe zorg ik dat ze terug komen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
13K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En je bent hoe oud?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet toeteren volgens mij.

Antwoorden (3)

Het moet s'avonds/s'nachts zijn en dan moet je met je auto voorzichtig er naast rijden. vervolgens toeter je en vraagt ze of ze in de auto mag komen. dan druk je op bovenste (of rechter) pijltje. ze stapt dan in endan rijdt je naar een afgelegen plaats en hopa! ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe toeter je xd
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
linker knuppeltje indrukken :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Knuppeltje?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het gaat over de pc versie ;) maar het is al gelukt
als ze het vragen klik je op y en klik niet te hard op y want dan lukthet niet lukt het niet in 1 keer blijf dan door drukken dan gaat ze bij je in de auto het lukt trouwens alleen maar in een auto en als je toetert en dicht bij haar komt vraagt ze het vaak nou en wanneer ze dan in je auto zit moet je op een rustige plek gaan staan (stil staan)
en dan beginnen ze...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe toeter je
ligt er aan. als je het op de computer speelt moet je gewoon voor ze stilstaan en vervolgens vragen ze het, dan kan je kiezen of je het wel of niet wilt. als je het wilt klik je op ''Y" en dan stapt ze in en dan moet je naar een rustig plekje rijden.