Wat betekent met COD: Black Ops ''best streak''??

Zie je bij combat records. Hoe krijg ik die eventueel hoger??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Dit is je best win streak, en niet je best killstreak, zoals hierboven wordt gesuggereerd. Hoe je dit beter kan maken? Meer potjes achter elkaar te winnen, zonder 1 te verliezen. (Als je een beetje BO kan spelen, veel team deathmatch doen dus, en dan kan je er zelf wel voor zorgen dat je team wint. Het liefst met vrienden die ook een beetje kunnen gamen).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Wat je hoogste killstreak is . Hoe je dit hoger kan maken meer mensen doden zonder zelf dood te gaan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee je killstreak staat bij ''weapens''. Dit is een ander soort streak lijkt mij..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dat bij wapens is hoeveel mensen je heb gedood met dat wapen en je toen een killstreak heb gehaald
Is de best kill streak. Dus stel je hbt 10 mensen gekilled zonder dood te gaan dan is je kill streak 10. Om dit te kunnen verhogen moet je meer dan 10 mensen killen zonder dood te gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het aantal kills dat je achter elkaar hebt gehaald zonder dood te gaan, Voorbeeld ik kill 15 mensen zonder dood te gaan dan heb ik een streak van 15.