Hoe kan ik GTA San andreas multiplayer spelen?

Ik heb de site gevonden, maar Engels is niet bepaald mijn sterkste kant. Dus kan iemand me STAP VOOR STAP uitleggen hoe ik het installeer en daarna kan spelen?

Bedankt :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
3.5K

Antwoorden (3)

Je kan niet vanaf het begin multiplayer spelen. Je moet wel al het een en ander bereikt hebben binnen het spel. ( Als ik me niet vergis moet je het spel al hebben rond gespeeld! ) Je moet in ieder geval naar een huis van een van je vriendinnen, daar staat twee rode poppetjes. De rest wijst zich dan vanzelf!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met Gta Sa kun je online zover ik weet met SA-MP. (San Andreas- Multiplayer) Er is hierover veel informatie te vinden,
Ik geef je 2 linkjes. 1 van de wiki waar precies staat uitgelegd hoe je moet installeren en nog veel meer. (het is uitgelegd met screenshots. En de andere site is de download link.

Succes,
bronnen zijn de linkjes ;)

Toegevoegd na 55 seconden:
je kunt al zonder dat je ooit gespeeld hebt online spelen, je hoeft hiervoor helemaal niks te hebben gehaald
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan het volgens mij al vanaf het begin al multiplayer spelen ;) je gaat dan naar een boerendorpje (geel gemarkeerd in de afbeelding) dan is daar een grijs gebouw met 1 inkeping daar staan 2 rode poppetjes... ook kan je multiplayer spelen in land 2 dicht bij de bouwplaats hieronder is ook een kaartje te vinden waar dat zich bevind ;) ik hoop dat het duidelijk genoeg is ;)