Hoe maak je een wheelie bij GTA Vice City?

Of kan je geen wheelie maken?
Ik heb het namelijk in een filmpje gezien.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
1.7K

Antwoorden (3)

Met de motor? Gewoon hard rijden en je pookje naar achteren houden.(rechter). Dit kan alleen met race en crossmotors.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan inderdaad.
Als je het op xbox/ps hebt moet je de linker joystick naar achter trekken, als je op de computer zit moet je even in de instellingen kijken, maar ik geloof dat de standaard ingestelde toets in het num pad rechts op je toetsenbord zit.
Wheelies kunnen met scooters, racemotoren en crossmotoren. Heel soms lukt het ook met de Freeway (sport Harley), maar daar is het wel een stuk lastiger omdat dit een zware motor is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op het nummerieke gedeelte van je toetsenbord met 8 en 5, als ik me goed herinner.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, ik heb geprobeerd, maar het lukte niet