Welk wapen is beter met cod black ops gali of famas?

Geef een onderbouwd antwoord.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eeh geen van bijden AUG is goed maar ik vind de G11 het best.
Maar tussen gail of famas is de famas het best.
Vind ik Bronnen:
- speel.het.zelf.nu
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Persoonlijk zou ik voor de galil gaan. Mijn vaste wapen is de ak47u met grip en rapid fire maar goed dat is geheel persoonlijk

Antwoorden (6)

Vind ze allebei fijn maar de gali heeft wat betere stats - een langere range dit vind ik persoonlijk fijner. het is ook afhankelijk van je speelstijl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind zelf de famas fijner, maar de richter van de Galil is wel beter.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Galil is inderdaad fijner vooral met de suppressor. Famas moet je lang schieten voordat je tegenstander dood gaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De famas was het beste voor de nerf. Nu moet je maar kijken wat je fijner vind, zoals hierboven al werd gezegt, de galil met supressor is ook vrij goed. De AK47U is ook goed, maar is zeer gehaat door de community. (Net als second chance, en noobtubing in MW2.) Het is maar hoe je het bekijkt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Galil zou ik kiezen. De ADS is heel erg fijn en heeft niet zo heel erg voor recoil.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik vindt de galil het beste wapen na ak47 met silencer vooral omdat de galil meer damage heeft en beter richt maar ik ken mensen die liever famas gebruiken ligt net aan wat je het fijnst vindt