Hoe kan ik de gps kaart openen in gta san andreas, pc versie?

Ik moet altijd heel de stad rondrijden voordat ik op mijn gps bijv de hamburgertent of de tattooshop kan vinden. Ik weet wel dat als je harder gaat rijden hij uitzoomt zodat je meer ziet, maar dat is lang niet genoeg. Dus is er geen toets waarmee ik de kaart kan openen, zodat ik weet waar ik heen moet rijden

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
3.2K

Antwoorden (1)

Je kunt via ESC en dan map kijken en dan via Z uitzoomen.
Dan kun je de plek waar je heen moet aanvinken met de rechtmuis knop, dan krijg je een rood rondje op het linker onderscherm en zie je waar je heen moet.