Ik heb het spel ava en het spel wil niet meer opstarten als ik dat wil loopt het vast terwijl het nog niet eens helemaal opgestart is hoe losikditop?

Anders ging het spel gewoon super snel en normaal maar Als het plaatje wat ik heb toegevoegd er voor komt te staan loopt hij helemaal vast normaal doet hij dit ook maar naar 10 sec zit ik dan het spel te spelen!

Toegevoegd na 14 minuten:
Het is een spel die je via de ijji reactor kan dowloaden gewoon gratis

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Cd bekrast? Probleem met console? Of is het een PC game?

Antwoorden (1)

Als het voorheen goed werkte, zou ik het eens opnieuw installeren.