hoeveel internet vraagt trackmania online?

we hebben nog rond de 10000 MB internet ik zou graag online trackmania spelen maar hoeveel MB vraagt dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

download via de site download.com even een download meter.

dan kun je nadat je een spelletje gespeeld heb precies terugkijken hoeveel je "verbruikt" heb

maar die limieten zijn ingesteld voor nieuwsgroep verbruik, dus als je veel films download en dergelijk.

trackmania "verbruikt" bijna niets
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Sorry maar deze vraag klopt niet....... Bedoel je 10.000mb/s (ik denk niet dat jij dat hebt) dat is namelijk heeel ergs snel! Dan download je met 10 gb per seconde! En 1mb/s is al genoeg! Maar de vraag klopt niet want jouw internet gegevens kloppen niet.....