Wat is een goede zombie game?

Ik ben op zoek naar een goede zombie game die veel lijkt op Dead Island of op Dead Rising heeft iemand tips? Het moet voor de PC zijn.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (10)

Mijn broer heeft Left 4 dead op de PC, dat is ook een hele bekende zombie-game.
Er staan diverse trailers van op YouTube.
En de Resident Evil games.Die zijn ook met zombies.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
left 4 dead zijn geen zombies, maar geinfecteerde mensen die daardoor honger krijgen... resident evil is zwaar goed ja, maar wederom een infectie..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja,dat is zo hè?
Er is een verschil.
Ik zal straks nog ff aan m'n broer vragen als ik hem zie, hij is ook zo'n echte gamer en helemaal into zombiegames,haha!( en films ).
Hij liet me gisteren nog de trailer zien van Dead Island.
Dus..wie weet,als ze bestaan weet hij het!^^
call of duty
en dan naar zombies
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
100% Resident Evil!
Die moet je hebben gespeeld als je van zombie-games houdt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dead Nation, Left4Dead2
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Call Of Duty World At War Zombies. Anders Black Ops Zombies. Maar die eerste raadt ik eerder aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Silent Hill, Resident Evil, FEAR, Red Dead Redemption: Undead Nightmare
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben zelf niet echt van de zombies spellen meer voor de horror zoals: Amnesia the dark decent
Maar ik ken wel een paar zombie spellen:
stubs the zombie of Land of the Dead.
Land of the Dead is een echt zombie game!
Doom 3 is ook een soort zombie horror spel, Het is eigenlijk een horror spel met zombies.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen call of duty komon zeg mensen !Dead Island wordt een lekkere zombie killer : 9 september 2011 is hij verkrijg baar !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind BioShock echt een goede game. Het is niet echt met zombies, maar meer met gemuteerde mensen (ze gebruiken geweren). De verhaallijn is echt zo spannend. Spijtig dat alleen maar de eerste paar levels eng zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://fairview.deadfrontier.com/refer.php?ID=4303064&SERVER=fairview.deadfrontier.com
is free en is 3d