Hoe krijg je een achtbaan met verschillende kleuren in RCT2?

Op youtube heb ik filmpjes gezien van bepaalde atracties waarbij de achtbanen uit verschillende kleuren bestond.
Bijvoorbeeld de eerste helft is rood en even later rijden de karretjes over een groen stuk metaal.
Heb je hiervoor een programmatje nodig ofzo?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat vraag ik me ook altijd af. x]

Antwoorden (1)

Je hebt geen speciaal programmaatje nodig.
Als ik het me goed herinner klik je tijdens het bouwen een baan deel aan.
Deze kan je dan bij 'paint' een eigen kleur geven(het losse baan deel)

Succes er mee ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Paint is toch een programma die van zichzelf al op je computer staat.
Zou paint nou speciaal voor rollercoaster zijn?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik bedoel eigenlijk zo'n paint tekentje dat je ziet als je bouwt.
Dus het zit in het spel zelf.
Weet je wel hoe je de complete 8baan een kleur geeft? Nou, een deel van de baan kleuren werkt het zelfde. Maar dan klik je het deel dat je wilt kleuren aan, en kleurt hem op de zelfde manier als je de hele baan doet (Ik weet het niet pressies meer helaas)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tabblad paint In het spel indeed ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik de baan een kleur geef dan is dat voor de hele baan ook als ik een gedeelte aanklik
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan je dat dan niet per deel doen? Bv. je klikt een bocht aan, en die wil je groen maken, daarna klik je rechtdoor aan en die wil je rood maken. Werkt dat zo niet? Bij RCT3 wel.