Wat is het beste park met rollercoaster tycoon 2?

Is er een park in rollercoaster tycoon 2 waarbij je alle thema's hebt alle atracties enzovoort?
Of moet je daarvoor iets aan de mappen van rollercoaster veranderen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
4K

Antwoorden (4)

Je kan het beste de map editor gebruiken. Daar kan je alles naar wens instellen..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En waar staat dat?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
rode kistje aan begin
Die met fabrieks terein
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij die heb je toch niet alle atracties en thema's?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens m'n zoon en dochter kan je daar het meeste doen.
Ik heb het al een paar jaar niet gespeeld, maar ik kan me herrineren dat ik in dat park in een vulkaanlandschap met rode rivieren een geweldig park heb gebouwd, met bijna oneindig geld, en bijna alle aura tjes die er zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je misschien een naam van dat park?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het net opgezocht: infernal views heet het. Ik heb trouwens ook nog een link met informatie over alle parken daarin. http://rct.wikia.com/wiki/The_Complete_Scenario_List
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heel erg bedankt
Je kunt bij rct2 ook zelf een park maken, waarbij je alles kan instellen wat je maar wilt. Dat kun je vinden als het spel opstart. Je kunt dan verder met een opgeslagen spel, een nieuw spel starten, leren hoe het moet, en dat rooie kistje. En daarmee kun je een eigen park aanmaken. Je klikt op 'nieuw landschap' of iets dergelijks, en dan kom je er wel uit ;)