Kan iemand op mijn psn acount?? Ik heb de app gedownload .. En ingelogd kan ik nu gehackt worden.. Ik ben bang dat de hackers geld van mijn bank stele

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Het lek is inmiddels gedicht hoor, dus niemand kan bij jouw gegevens en op jouw account als het goed is. Daarnaast kregen ze enkel creditcard gegevens. Als ik jou goed inschat heb jij geen creditcard gegevens verbonden aan je psn-account en kan er dus ook gewoon niemand bij je bankgegevens.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vast wel dat je gehackt kan worden, maar tot nu toe is er nog niks gebeurd. Toen ik naar visa belde of ik niet beter een nieuwe kaart kon krijgen zeiden ze dat dat niet hoefde omdat er nog niks gebeurd was. Daarnaast is het een probleem voor de bank/visa als je gehackt wordt niet voor jouw.