Weet iemand hoe het heet als je zeg maar tekent dat de computer zelf het spiegelbeeld teken er naast?

Ik heb de vraag misschien een beetje onduidelijk gesteld, maar het moeilijk uit te leggen.
Kijk, als je bijvoorbeeld rechts een halve cirkel tekent, tekent de computer het spiegelbeeld. Dan heb je dus een hele cirkel. Hoop dat jullie het een beetje begrijpen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (3)

spiegelen? roteren? draaien?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De handeling zelf heet spiegelen, en daarna heb je een symmetrische afbeelding.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mirror Drawing. Jammergenoeg kan ik maar een progje vinden die het doet alleen is de site offline. Mirror Drawing 2.