Kan je een monster spawner in Minecraft oppakken (zo ja, hoe?)

Eyy mensen,

Ik heb dus al best vaak een monster spawner tegen gekomen in minecraft... maar ik wil die ook oppakken om ergens anders neer te zetten. Maar steeds als ik dat doe kan gaan ze kapot, en komen niet meer terug... Dus hoe kan ik een monster spawner oppakken????

HELP ME AUB

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
14.3K

Antwoorden (4)

Dat kan niet.

Als je er iets mee doen, bijvoorbeeld een automatische val bouwen om spullen te verzamelen, zul je dat op die plek eromheen moeten bouwen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat bedoel je met: Als je er iets mee doen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry, typfoutje. Als je er iets mee wil doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee hoor ik wil er niets mee doen! Wat zou ik er mee kunnen doen? lysdectisch toetsenbord dus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het tegen de vraagsteller. Over de monster spawner.
Hij zou er bijvoorbeeld een automatische val omheen kunnen bouwen. Dat bedoel ik met "er iets mee doen". En wat die typfout betreft: nee, gewoon teveel gezopen gisteren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@j0ve:Kijk dat waardeer ik taalpuristisch uwerzijds gezien nou weer. M.v.g. TX.
Dat lukt alleen als je mods installeert, bijvoorbeeld TooManyItems.
12 jaar geleden
er zijn geen standaard manieren om de monster spawners op te pakken, de enige manier is met behulp van TooManyItems, INVedit of andere mods.

je kan in de bron nog wat meer informatie lezen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kan geen spawner op pakken in survival wel in creative met comants.
doei