Wat zijn leuke spellen die ik kan spelen met een joystick?

Apart van flight simulator. Heb niet bepaald een genre ofzo.

Toegevoegd na 1 minuut:
Behalve dan van die hele oude spellen, moet er wel leuk/goed uitzien ;)

Picture for question
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
3.2K

Antwoorden (4)

Pacman , pas op! Het is erg verslaven!!!
Speel je het dan op de computer of op de tv?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Computer
Flight simulator , is geniaal zeker als je een beetje van vliegtuigen houd
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
battlefield 2, is beetje oud, maar daardoor wel goedkoop (en draait op wat oudere pc's), je kan online en offline ook in helikopters en vliegtuigen vliegen, en natuurlijk rondrennen en schieten.

battlefield heroes, ongeveer hetzelfde als bf2 maar dan wat grappiger en simpeler

euh vlieg spelletjes? daar gebruik ik mijn joystick vooral voor :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Battlefield 2 met joystick? Wist ik niet, ga ik eens proberen.
Flight simulator is leuk maar voor wat meer actie:

IL-2 Sturmovik
Lock on: Modern air combat
Jane's WW2 fighters