hoe moet je bij mario bros bij wereld 4 en 7 komen?

ik zou graag bij het nintendo spel mario bros ook bij wereld 4 en 7 willen komen, ik heb het spel al vaak uitgespeeld maar elke keer ga ik van wereld 3 naar 5. mijn nichtje is er wel gekomen maar die ging er automatisch heen, bij mij lukt het niet. weet iemand hoe dat moet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
29.1K

Antwoorden (3)

Je moet ergens bij level drie en zes een level uitspelen als je mini bent.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je miet de eindbaas verslaan , oftewel bowser als je mini bent... Lukt dat dan ga je naar wereld 3 en naar 5
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in wereld 3 en wereld 6 zijn er twee kannonen. als je deze kannonen ziet staan, dan moet je het dichtbijzijnde leven spelen. In dit level is er een mogelijkheid om hem anders uit te spelen. Vind deze tweede weg, en je zal een pad naar het kannon krijgen. Als je bij het kannon bent, dan kan je naar het 4e/7e eiland

Toegevoegd na 1 minuut:
In dit filmpje wordt het allemaal uitgelegd.