Maplestory start niet meer op, weet iemand hoe dit kan?

Ik heb Maplestory al best lang en ik wou het vandaag even weer spelen, dus ik klik op "Maplestory", klik op "speel". Maar daarna doet hij echt helemaal niks! :O
Ook geen error ofso.. en bij mijn taakbeheer staat ook niks van Maplestory.. allemaal heel raar.. weet iemand hier iets van??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
1.2K

Antwoorden (2)

Tegenwoordig moet je via de site inloggen op Maplestory. Log eerst in op de site en klik vervolgens op " Start game".
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar staat start game? :$
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je een account op Maplestory Global of Europe?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op Maplestory Europe ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ehm, dan weet ik het niet. Ik heb alleen Global gespeeld. Even wachten op iemand anders.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Okee, jammer, maar wel bedankt (:
Het klopt inderdaad wat de persoon boven mij zegt. Wat je ten alle tijden kan doen, als bovenstaande niet werkt, en dat werkt met alle programma's zo,
herinstalleer het! :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Herinstalleren heb ik al heel vaak gedaan, zonder resultaat :(
Maar ik keek zonet op de site, logde me in,
maar ik kan niet vinden waar ik de game kan vinden?
Ik zal natuurlijk nog even beter zoeken,
maar misschien weet jij het sneller? ;p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb helaas al meer dan 2 jaar geen MS gespeeld, Reageer op het antwoord van de persoon hierboven, mss weet hij het wel. Of Google 'Log in Maplestory' dat kan helpen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Okee, toch bedankt hoor! (:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Miss moet je inloggen op de site en dan speel drukken op op het programmatje??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hmm nee.. doet het ook niet :(