Op pokémon Soul Silver heb ik een Nincada laten evolueren, maar krijg maar 1 pokémon. Ik heb alle instructies gevolgd om er dan . Wat doe ik verkeerd?

Ik heb het spel Pokémon Soul Silver. Ik wou een Nincada vangen en hem laten evolueren in Ninjask en Shedinja te laten evolueren. Ik heb de instructies gevolgd die er op Internet stonden:

Locatie: Bug-Catching Contest

Evolutie: Evolueert op level 20 in Ninjask en als er nog een plaats vrij is in het team, ook in Shedinja.

Ik heb dit gedaan en toch evolueert hij alleen maar in Ninjask. Hoe komt dat? Wat doe ik verkeerd? Wat moest ik wel doen?

Toegevoegd na 1 week:
Ik heb het antwoord zelf gevonden: je moest ook nog een pokéball bij je hebben.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Miss is is ie in je box kijk voor de zekerheid alsjeblief daar is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
????
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee daar zit die niet
Weet je zeker dat je nog 1 plek ruimte had voor shedinja, dat heeft mij al vaker belemmerd pokémon bij je had
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pokémon bij je had moet eraf haha
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja ik had nog 1 plaatsje vrij voor Shedinja 100% zeker