Is het nieuwe spel 'The Legend of Zelda Hero of Time' voor de DS of 3DS?

Ben best wel fan, maar als ik graag weten of ik eerst een 3DS moet aanschaffen (wat ik sowieso nog wil gaan doen).

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Tot nu toe alleen voor 3DS (misschien gaan ze die ook nog maken voor de DS, maar ik betwijfel het). Ik twijfel nog of ik de 3DS zou halen, hij is wel vet, maar ook heel duur.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik had gehoort alleen voor 3ds
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Idd alleen voor 3ds