Bestaan de G18 en andere wapens in mw2 egt?

Ik weet dat heartbeat sensor niet bestaat.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (4)

Alle wapens bestaan echt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja de G18 bestaat eCHt,
Misschien iets meer naar school gaan en wat minder gamen om je taal wat bij te schroeven?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Ik erger mij daar ook aan, ook dingen als me moeder, of laatst veel mensen op twitter: ik ben geslaagt!
Cod is 'realistisch', alle wapens bestaan in het echt, zoek maar op google of youtube
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als jongen uit de eerste ben ik helemaal gek op wapens.
Alle wapens uit alle CoD spellen bestaan echt, ook de Launchers, shotguns en assault rifles.
De namen zijn dan wel afgekort zoals de MP5K hoort H&K MP5K te zijn.
De bijna ommogelijke attachements zoals de heartbeat sensor, bestaan ook.
De enige die niet bestaat is de Tactical insertion, want je leeft maar een keer.
Ik hoop dat mijn antwoord geholpen heeft.

Groetjes,
Illidanjr

PS: Echt schrijf je met 'ch' en niet met een 'g'.