mine cart booster werkt niet in minecraft?

in vele video's op youtube van minecraft zie je iemand die een mine cart booster booster heeft gemaakt door een cirkel van rails te maken en daar dan 2-3 mine carts op te zetten bij mij werkt dit echter niet kan iemand mij helpen?
ik heb minecraft beta1.6.6 (video http://www.youtube.com/watch?v=LzGcirn15to&feature=related om 2minuten 57seconden)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

bij de 1.6 update van minecraft zijn de boosters verwijderd. Dit omdat Notch het nogal raar vond om het zo te doen. Hij heeft nu de powered rail toegevoegd. Zie link.

De powered rail wordt geactiveerd door redstone en werkt heel gemakkelijk. De kosten zijn helaas wel: 6 gold, 1 stick en 1 redstone voor 6 powered rail. Misschien kan je daarom INVedit gebruiken.

Toegevoegd na 30 seconden:
de kosten zijn hoog;P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

dat was voor oude minecrafts, kijk maar bij zijn versie.
ze hebben het gefix'd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja klopt met de nieuwste versie kan dit nie meer
Dat gaat niet meer omdat je een nieuwe beta versie hebt.