Hoe neem je op fifa 11 bij de manager mode, je eigen speler mee naar een nieuwe club?

Ik speel met vitesse, het team waar ook mijn eigen speler bij speelt. Hartstikke leuk, maar ik wil naar een nieuwe club, maar ik wil ook mijn eigen speler bij me houden zodat hij blijft groeien en hij speelt gewoon fijn ;) weet iemand of dit kan en zo ja, hoe?
dank jullie alvast!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Eventueel eerst wat centjes sparen of spelers verkopen en dan kun je je eigen speler kopen. Je speler heeft gewoon een transferwaarde. Het zal toch ook raar zijn dat als bijvoorbeeld van den Brom naar vitesse zou gaan(slechts geruchten), dat hij dan spelers als Immers of Toornstra gratis mee kan nemen. Dit is niet alleen in het spel maar ook in het echte leven onmogelijk. De Enige mogelijkheid die er is is om weg te gaan bij vitesse op het moment dat zijn contract is afgelopen. Hij komt dan als vrije speler op de markt en je hoeft dan geen transfersom te betalen. Nadeel is dat e dan niet zeker bent dat je hem kunt laten tekenen bij je nieuwe cluppie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

je moet dan gewoon bij je nieuwe club je speler laten overkomen, je moet hem dan van Vitesse overkopen. Dit is de enige manier waarop het kan.