wat moet je doen als de sims 3 niet meer wil installeren komt dat omdat je het te veel geinstalleerd hebt en dan weer verwijdert?

niks

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Volgens mij moet je de delen van de sims in bepaalde volgorde instaleren. Je kan dus bijvoorbeeld niet eerst generations instaleren en daarna het 2de uitbreidings pakket. Teminste... Dit was met Sims 2 wel het geval...

Dat zou betekenen dat je alles moet deinstaleren en dan weer een voor een op de juiste volgorde weer moet instaleren