ik weet het niet precies maar ik dacht L1 en dan rondje.
anders moet je op start drukken en dan op besturing drukken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
op xbox: B/X ingedrukt houden en dan, terwijl de meter volloopt, A indrukken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet zeker, maar ik dacht gewoon schieten, en als het balkje voor schietkracht aan het vollopen is, op kruisje drukken.

Maar ik ben niet zeker.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
schieten/paassen
Je schiet maar dan annuleer je weer zegmaar. Ik heb geen verstand van de Playstation, maar ik denk: vierkantje-kruisje.