Hoe kan ik een alien baby vermoorden op de sims2?

Ik heb een alienbaby en wil er van af hij word ook niet ouder ofso en verbranden helpt niet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer de cheat Move_objects on eens, en dan de baby deleten. Laat even weten of het is gelukt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kriz: jaa inderdaad dacht ik ook aan :p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is gelukt!!! :) dankje dankje dankje :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hartstikke fijn! Ik heb deze cheat wel eens gebruikt met een sim die maar het zwembad niet wilde uitkomen. Die heb ik opgepakt en verplaatst. Grappig genoeg zwom hij de de hele tuin door.
Wel leuke dingen om te doen, zolang je maar niet opslaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kriz: dat had ik ook!!!!! Hoe is die weer normaal gaan lopen dan?? Want bij mij is dat altijd zo gebleven... Echt niet leuk toen ben ik gestopt met spelen hahaha en nu is de sims eraf:(
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan moet je ze of weer op de grond zetten. Of je krijgt zon balkje in beeld en dan moet je op reset drukken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die van mij bleef ook maar zwemmen, maar ik had het spel nog niet opgeslagen, dus de volgende keer wandelde hij gewoon weer rond. Maar anders blijft hij dus rustig doorzwemmen. Geen reden om te stoppen toch. Ik ben al 4 jaar verslingerd aan de sims. Heb ook sims 3 maar sims 2 met alle uitbreidingen blijft mijn favo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha. Ik ben eigenlijk ook best wel verslaafd heb zelfs mijn eigen land/stad gebouwd. heb alleen geen Sims 3. Is die leuker? En ik wil graag de Sims medieval.

Antwoorden (3)

die zijn ondood baar. je kan wel de kinder bescherming laten komen.

bouw een hokje dicht van deuren en ramen waar het kootertje vervolgens in moet zitten. en veel speel plezier verder na verloop van tijd komt de kinder bescherming hem ophalen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weet je dat zeker? de kinderbescherming komt ook geen plantenbaby's halen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij mij is dat wel gebeurt, meerdere keren zelfs.
Dat kan ook niet, het is net als een plantenbaby. Ze gaan niet dood, wat je ook probeert.
Het enige wat je kunt doen, is niet opslaan, maar als je dat al hebt gedaan kun je alleen maar een nieuw spel maken.
Ik heb overigens zelf nog nooit uitgevonden wat er gebeurt als een alienbaby opgroeid. Misschien kan hij dan een drankje kopen? Net als bij volwassen Sims?

Toegevoegd na 2 minuten:
Je zou de cheat Ctrl-Shift-C Move_objects on kunnen proberen. De baby oppakken en deleten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij wil niet opgroeien :(
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ zou ik ook doen :p
Niks mee doen / volledig verwaarlozen. (Niet voeren, niet verschonen, niet in bed leggen, gewoon op de grond laten liggen, niet aanhalen, niet knuffelen ofwel 'no speak, no touch, no eye-contact ;-) .Op een gegeven moment zijn alle balkjes rood en legt hij het loodje.

Of je moet , als je haast hebt, de cheat "bolproptestingcheatsenabledtrue" intikken (ctrl-shift-c) , dan kun je de balkjes zelf helemaal op rood instellen. Gaat ietsie sneller, want het zijn taaie koters.

Toegevoegd na 1 minuut:
Sory, dood gaan ze niet ; de kinderbescherming komt je van hem verlossen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lol!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan hoop ik dat die snel komen. De ouders zijn bang voor het kind lol!! Bedankt hè!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Cesar!!!!!:D zie je die man weet overal raad mee :p + van mij:)