Weet iemand hoe je de beveiling van een spel afhaalt?

Ik heb een Pc met windows professional 7 erop. alleen er is een probleem:
ik heb een spel gedownload alleen nu vraagt hij telkens om een wachtwoord van de adminstrator. Dus telkens als ik dat spel wil spelen moet ik mijn vader of moeder storen om een van hun wachtwoorden in te vullen om te spelen...
kan iemand mij helpen!!!
mijn vader wil wel helpen als het een beetje via zijn administrator account moet!
bijvoorbaad dank,

Jos Wessels

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Ik denk dat ik je antwoord heb, Rechtermuisknop klikken op de snelkoppeling > Eigenschappen > Tapje Beveiliging > klik Bewerken > selecteer gebruiker > en vink bij volledig beheer toestaan aan >klik dan op Toepassen.

Waarschijnlijk moet je hier admin rechten voor hebben. maar dan kijk je ff je vader lief aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thks ik ga het iniedergeval proberen!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ga het zowiezo proberen!!!

Andere antwoorden (1)

Wachtwoord van je ouders inullen moet ik ook doen. Wat je eraan kan doen is zelf ook beheerder worden maar dan ben je wel alles kwijt wat er op je ouders account staat. Of gewoon het wachtwoord van je ouders uit je hoofd leren. Wat ik doe trouwens.