Nintendogs: moet je het hondje eerst zijn naam geleerd hebben voordat je in hoofdscherm meer opties krijgt? geen icoontjes zichtbaar zoals winkelen nl

steeds zegt ie dat ie zijn naam vergeten is en dan moet weer alles opnieuw ingesteld worden.
Moet je eerst blijven knuffelen etc. voordat je iets anders kunt doen, zoals winkelen, trucjes leren etc.? want nu zijn die andere icoontjes niet zichtbaar en teruggaan naar kennel etc. lukt ook niet.
Help, we zijn helemaal nieuw in dit verhaal.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
2.1K

Antwoorden (2)

Pas als het hondje z'n naam kent, kun je verder. Dus blijf volhouden! De hele tijd z'n naam zeggen, lief, boos, maakt niet uit. Het kan wel 50 x duren voordat hij z'n naam kent, soms gaat het heel snel.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, eerst moet hij zijn naam kennen voordat je kunt opslaan, winkelen, aan wedstrijden meedoen enz. Soms is dat heel eenvoudig, soms echt niet. Blijf gewoon volhouden, maar ik heb wel tips om hem zijn naam makelijk aan te leren:

- Simpele namen zijn veel beter te onthouden dan moeilijke. Als je je hond een ingewikkelde naam wilt geven, leer je hem zijn naam afgekort. Een paar voorbeelden:

makelijk moeilijk

Stip Stippel
Piep Piepje
Wit Witje
Bruin Bruintje
Zwart Zwartje
Vlek Vlekie/Vleky/Vlekje
Schat Schatje/Schateboutje/Schateke

Hoe meer klinkers, hoe moeilijker voor je hond

- Spreek zijn naam altijd op de zelfde toon uit, en als je kwaad of ongeduldig word neem je maar beter een pauze, om je rustige toon te behouden

- Als het echt niet lukt om zijn naam aan te leren, leer je hem een andere naam aan. Je hond roepen zul je toch maar weinig doen en daarna moet je zijn naam opschrijven, wel schrijf dan de naam op die jij hem in het begin wou geven.

Veel succes!