Hoe start je een clan of hoe ga je een clan in bij CoD4?

Overal zie ik: 'Mijn clan daagt jou clan uit' of 'clan wars'.
maar hoe start je een clan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

je kunt via www.gamebattles.com een clan aanmaken voor verschillende spelen waaronder cod4. hier kun je een doubles/4 persoons/singles team aanmaken. met je eigen naam. hier kan je ook andere clans uitdagen en speel je ook voor een rank. je kunt zelf niet via xbox een clan maken of je moet gewoon je gamertag veranderen met een aantal mensen.

je kunt natuurlijk altijd andere mensen die met elkaar spelen uitdagen voor een clan battle maar dan is het niet een officiele dan moet je naar www.gamebattles.com gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
thnx

Andere antwoorden (1)

Het is heel simpel.
Je spreekt een clan naam af met diegene die in de clan willen bijv xD3vils ofso.
Dan noemt de een die in de clan wil zich bijv RiderxD3vils ofzo.
En zo kies je ieder een ander woord dat VOOR xD3vils staat.
Als je al een naam hebt moet je PSN points of Microsoft points kopen om te veranderen.