Waar kan ik een wifi adapter kopen voor de xbox 360?

Waar kan je een nieuwe of 2e hands wifi adapter kopen voor de xbox 360

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
1.3K

Antwoorden (5)

Kijk bij tweakers.net en dan pricewatch. Dan heb je hem zeker voor het goedkoopst
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op de volgende website staat een leuke (nieuwe) voor om en rond de Euro 35,00 (incl. mee geleverde dongle ) Dit is tevens de N standaard ruim 5 keer zo snel als de G-standaard .

http://sony.gamewereld.nl/ps3/hardware/kabels/datel-wi-fi-n-adapter-psp-nds-wii-ps3-xbox-360?r=prijsvergelijk

Verder is deze nog te gebruiken voor PSP,NDS en WII-gameconsoles.

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Marktplaats, en een mediamarkt of saturn en andere grote elektronicawinkels
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
marktplaats of mediamarkt